уторак, 1. март 2011.

Most preko večnosti - Ričard Bah

Tražite ljubavnu vezu koja vremenom postaje sve bolja, sa sve većim divljenjem, sa poverenjem koje izrasta iz oluja.

Sa ovim čovekom sam uvidela da je moguće da dostignem intezivnu intimnost i radost. Mislila sam ranije da su to samo moje posebne potrebe, moja lična obeležja životnog druga. Sada mislim da možemo biti svačiji, ali da se bojimo da ih nećemo pronaći i onda pokušavamo da se zadovoljimo sa manjim.

Kako bi se usudili da zahtevamo intimnost i radost, ako je najbolje što možemo pronaći mlaki ljubavnik i blaga sreća.

A ipak u srcu znamo da će mlako preći u hladno, blaga sreće će se pretvoriti u bezimenu tugu, gunđava pitanja: Da li je ovo ljubav moga života? Da li je to sve? Da li sam zato ovde?

U srcu znamo da mora postojati nešto više i čeznemo za onim što nikada nismo otkrili. Toliko često polovina jednog para želi da se uzdigne, a druga polovina je vuče nadolje.

Jedno ide napred, a drugo se trudi da za svakih dva koraka napred, mora da se vrati tri koraka unazad.

Bolje upoznati samo sreću, mislila sam, voleti moje prijatelje i moju mačku, bolje čekati na životnog druga koji nikad ne dolazi, no napraviti tako tup kompromis.

Životni drug je neko čije brave odgovaraju svim našim ključevima, a ključevi odgovaraju svim našim bravama. Kad se osećamo dovoljno bezbednim da otvorimo brave, naše najiskrenije ja izlazi i onda možemo biti potpuno i iskreno ono što jesmo.
Možemo biti zaista onakvi kakvi jesmo, a da se ne pretvaramo.

Bez obzira na sve, što može oko nas da se poremeti, sa tom jednom osobom smo sigurni u našem vlastitom raju. Naš životni drug je neko ko deli sa nama najdublje čežnje, naš smisao, naša uverenja.

Naš životni drug je neko ko život donosi u život.

Ali na kraju krajeva i nije važno da li se slažemo ili ne ili ko je u pravu. Ono što je zaista važno jeste, šta se dešava između nas dvoje i da li se stalno menjamo, razvijamo i volimo jedno drugo sve više i više!

Jedino što je važno, na kraju našeg boravka na zemlji jeste, koliko smo dobro znali da volimo, kakav je bio kvalitet naše ljubavi!

Ričard Bah – Most preko Večnosti

Нема коментара:

Постави коментар